torsdag 15 juli 2010

Matteproblem

Jag dör nu!
Nä det hoppas jag att jag inte gör.
Men jag har ångest nu.
Andra dagen i skolan så ska jag göra mattetest.
Eh, what?
Jo så är det. Och nu en sisådär 2 veckor innan jag ska göra det testet börjar jag kika lite på exemplen.
Alltså shit säger jag bara.
Jag fattar INGET.
Ingen aning. Lite panik har jag nu och jag tror jag kommer få stänga in mig de närmsta veckorna och försöka hitta en amerikansk mattebok eller något.
Hjälp mig den som kan.
Och nej, jag ska inte läsa något som har med matte att göra. Men om man är dålig tvingar dom en att läsa matte.

3 kommentarer:

Sus sa...

*host* Har jag nämnt att jag undervisar matte? Hjärtat är dock mycket mer logisk än jag.
Jag har en mattebok på engelska på en så där 1000 sidor...Har den dock utlånad just ju =)Syyyynd va?

Fanny sa...

Määäää Suuuuuus!
Vad heter den boken?? Jag borde nog ha den.
Alltså det är det konstigaste saker!
Jag åkte till min kompis Hanaws lillebror som läser natur och han sa till mig att det var matte E grjer också!
Nä vet nån vad!
Jag repeterar max matte B. Max.

Sus sa...

Billstein heter den...zzzzzz....