lördag 14 maj 2011

Never mind I find someone like you

-Adele...
I like it.
Ursäkta denna frånvaro.
Men livet är hektiskt!
När jag varit frånvarande har jag bl.a. firat både älskade Julia och älskade Natalia som båda fyllt år.
Edwin och Tessan har kommit tillbaka från sin lilla rundresa och stannar till söndag.
Jag har sjungit om kiss 7 timmar varje dag.
Jag har haft pianoprov.
Varit sjuk.
Sagt upp elavtal.
Solat lite litegrann.
Ja det är helt enkelt fullt upp.
Ska bättra mig.
Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Kia sa...

"Ska bättra mig"

Du kan inte bli bättre!!
Puss

Anonym sa...

Hej Fanny!!!!!! Hur mår du??? Är det roligt i USA?? =) Händer nog mer hos dig än här i falköping hehe =) Hur länge blir du kvar där borta?? Hoppas allt är bra!! Kram från Jonas o Lina!!! Om du vill skriva ett mail kan du göra det på anfield.a4@gmail.com!! Hej då bästa du!!