torsdag 9 juni 2011

Tankar

Sitter och packar ner mitt rum.
Mitt älskade rum, i mitt hem i Los Angeles.
Känns oerhört konstigt.
Att jag om mindre än två veckor lämnar detta land.
Samtidigt som jag självklart längtar efter er därhemma och får en pirrkänsla i magen när jag tänker på att vi snart ska ses, så far detta runt i huvudet:
" är det verkligen dags att återvända?"
Nu är det ju så att jag faktiskt håller på att sjunga in soundtracket till en film. Vilket är så himla kul och det känns jättehäftigt.
Sedan finns det lite andra erbjudanden, som gör att
jag inte riktigt vet, om jag borde åka redan nu...
Men, jag tänker även att LA finns kvar.
Jag åker hem och känner efter lite.
Främsta orsaken till att jag nu åker hem, är för att jag har studentvisum.
Jag får alltså inte jobba eller så.
Och nä, jag är inte mer pluggsugen.
Tankar som sagt...
Imorgon åker jag, Julia och Jocke till San Fransisco!
Ska bli så kuuuuuul!
Sommarlov!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: