söndag 18 september 2011

Några gamla bilder från ajfån

Oj vad jag gjort mycket saker med min älskade fån i min hand...

Mitt fönster i Solna:


-tror det va typ först bilden jag tog med ajfånen.
Älskar att jag orkade dra upp persiennerna...

Här var jag påskkärring:


Här har jag just fyllt 25 och fått massa presenter:


Brynäsmatch:


Fått överraskningsdag av Helena och Louise:


Hittat en kyl jag vill ha:


Badat med världens bästa syster:


Hängt i köket med familjen:


Varit piffig inför sångframträdanden:
( Vill bara påpeka att detta är i December och jag har bara ben. Älska california!!)


Druckit stora drinkar:


Varit galen med Kia:


Haft en tandlös syrra:


Varit gråhårig:


Haft balklänning:


Åkt buss:


Gjort otaliga face swaps:


Varit kär i Kling och Klang med Hanaw:


Firat jul:


Flyttat:


Haft sommarkalas:


Gjort musikvideos:


Provat olika frisyrer:


Och gula jumpsuits:


Gått vinterpromenader:





Handlat:


Varit bekymrad med finne på hakan:


Handlat till fest:


Fått glas i maten:


Tatuerat mig i all hast:


Varit skelett:


Öppnat julklappar:


Åkt hiss:



Gosat med bäbisar:



Jag har även gjort sjukt mycket mer med fån. Men nu har jag kramp i armen
Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Kia sa...

Fina, fina Fanny! Vad mycket jag tycker om dig!