måndag 21 maj 2012

Did you miss me?

Om jag skulle citera en viss C som jag känner skulle det istället stå : Did you miss it?
Men skit i det för jag tänker inte citera någon just nu.
Hej på dig bloggen.
Allt händer just nu.
Jag blir lite yr av det. Men också glad.
Om ca 1,5 månad sätter jag mina fötter i landet LALA igen.
Tävlas ska det göras i "World Championships Of Performing Arts"
Jag kommer representera Sverige i sång och det känns helt fantastiskt kul!
Ska tävla i en teatergren också.
Så nu får det bli lite blogga av alltså!
Dock kommer bloggen flytta om ett tag.
Info om det följer...
Puss och hej så länge

2 kommentarer:

Ilia sa...

Vad kul Fanny!

Önskar dig all lycka :)

Kram Ilia

Sara sa...

Min fina kompis, jag är så stolt över dig!

Puss min räka/paddis/älskling
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3