torsdag 25 februari 2010

Att fylla år...


Jag tycker det är lite konstigt. Att fira att man blir så nedrans gammal... Men ändå kul.
Min dag var väldigt underlig. Fick något slags " breakdown" i mitten av den.
Började gråta en stund. Sen började jag gråta mer för att jag grät på min födelsedag. Ja ni fattar.
Och varför grät jag då på min födelsedag? Jo det vart lite mycket i huvudet.
Men eftersom kvällen var så himla fin och eftersom jag fått sååååååååå mycket gratulationer av massa underbara människor så blev det en bra födelsedag i alla fall.
Och den fortsätter ju faktiskt på lördag!
Tack alla som grattat mig idag!
Ni är bäst, ingen protest!

Ps. Om någon såg en tjej sittandes på en lastpall på Rusta i Sandviken, med fem rullar bordsduk i knät, ett buttert uttryck, en mobil i handen och en tår i ögat runt 15-tiden idag , var det jag.


1 kommentar:

Anonym sa...

KRAM på dig med!
/Konbo