onsdag 16 februari 2011

Min helg


Jag hade en mycket bra helg.
Tänkte sammanfatta med lite bilder nu.

Fredag.
Vaknade efter skön sovmorgon och drog till taket med Natalia för lite poolhäng:


Efter det åkte vi till köpcentrumet " Westside Pavillion" och strosade.

Sedan var det dags för mig att ta mig till Venice och möta upp Jocke och Julia hemma hos dom. Samt köpa lite födelsedagspresenter. vi skulle nämligen på Alyce´s och Lizanne´s födelsedagsfest.
Mycket lyckad fest.
Presenterna
Alyce och jag



Min gamla klasskompis från musikalen, Annie ,sov över hos mig och när hon hade åkt så la sig jag och Mai vid poolen innan det var dags för Skalmans kafferep:



Efter kafferepet, så sjöng jag och Julia.
Sedan for jag för att fira Emelie som fyllde år och sen drog hela gänget till Hollywood.
Ja och sen kom jag ju hem och det var massa människor i buskarna ni vet.
Vi vet för övrigt ännu inte vilka det var eller vad det var frågan om.



På söndagen åkte jag och Frida till Hermosa Beach, för att sola och bada. Men när vi kom fram var det minusgrader (Ja,okej kanske inte riktigt.)
Så vi for hem till LA igen och hängde vid poolen.
Vi var på Subway innan och skulle köpa med oss en varsin macka.
Det tog 25 minuter för tjejen som jobbade där att göra två mackor.
Effektivt.
Frida stoppar i parkeringspengar. Lika bra det när Subway tar ett år liksom

Sedan var det dags för tjejmiddag hemma hos Malin. Supermys!
Synd bara att bussarna här ska sluta gå så förbaskat tidigt. Så man ungefär jämt måste ta taxi.

Nu är det tisdagskväll och jag ligger här med världens mest svullna hals och ska lära mig en sång tills imorgon.

Inga kommentarer: