tisdag 22 mars 2011

Busy LA


Ja det är verkligen busy days här!
Svisch säger det och dagarna har gått.
I söndags var det tre månader tills jag ska åka hem till Sverige.
Alltså jag har lite panik för det.

Jag och Jocke , skulle ju titta på lilla sjöjungfrun i fredags.
Den fanns inte.
Jag, Jocke och Carlos hyrde en annan film och åt thaimat och sushi.
Och snacks.
Sedan städade Carlos hela mitt rum! Hela.
Han tyckte det var osorterat.
Dagen efter letade jag efter mina handdukar... Jag hittade dom vikta i garderoben:


Lördagen bestod av extremt mycket slappande.
Jag kunde inte ta mig för något alls.
Men vi tog oss i kragen och körde tacokväll, jag, Skalman, Mia,Nat och Mai.
Sedan hämtade Jocke och gänget upp mig och så drog vi till Sunset för lite partaj.
Söndagen bestod av rep i Venice.
Jag och Julia repar verkligen varje minut :
Nu har jag precis ätit köttbullar och potatismos, och nu ska jag öva gitarr.


Inga kommentarer: