tisdag 30 augusti 2011

Småstadsliv <3

Idag for jag, Jonna och Neville ut till Valbo.
Vi parkerar lite i mitten av parkeringen.
Jag går ur bilen och ser att vi står bredvid en mycket speciell bil.
Småstadslivbilen!!!!!!



För er som inte vet, är "Småstadsliv", filmer som utspelas i Bollnäs och som är väldigt roliga! Jag och Hanaw ser samt citerar det jämt!
Dom är liksom våra idoler.
Då ser jag det.
" Kenta" ur småstadsliv kommer gående.
Jag blir hemskt uppspelt!
Till slut måste jag gå fram.
" hej, jag tycker ni typ är bäst"
Är fortfarande helt till mig.
Vi pratar och skojar.
Då säger "Kenta":
- men äre inte nån mer som kommer därborta?
Sedan skriker han :
" Johanna Andersson nu kommer du hit"
Mina två idoler står nu framför mig!
När jag sedan berättar att jag fick småstadslivfilmerna skickade till mig i Los Angeles tycker dom att det är kul.
Bästa dagen.






Sedan lunchade vi:



Neville struntade blankt i lunch:


Jag kunde knappt äta för jag var så uppspelt:




1 kommentar:

Sus sa...

Jag har inte förstått deras storhet men jag är glad för din skull =)