söndag 19 april 2009

The day after the funniest saturday


Jahopp... Då ligger man här med ont i huvudet.. Men det är ju självförvållat...
I bäddsoffan har jag Josefine och Hanaw.. Snart kommer Jonna och då ska vi käka lite brunch.

Igår var en väldigt trevlig dag..
Det började med att jag och Jonna hämtade upp våra söta fröknar J & H på tåget sen vart det god lunch med nästan hela vårt lilla gäng. Fast Cicci var ju inte med det va himla synd.. Men hon kommer ju hem idag!!!
Sen vart det stadsrunda en låååååång stund. sen några glas vin på Linnégatan och sen tog vi vårt glada humör och drog till Söderhof...
Efter middan drog vi hem till Anni. Därefter vart det söderhäng och till slut hamnade vi på Whiteroom.
På vägen hem gick vi förbi 7 Eleven. Där skulle jag betala med mitt kort, då står det att det är fel kod. Hm tänker jag och slår koden en gång till... Då tar jag ut kortet ur kortläsaren och läser: Hanaw Rashid.. WTF! Jag har alltså Hanaws kort... och ja hon hade mitt.. Nu hör det till saken att vi fått tillbaks fel kort vid lite inhandling av drinkar tidigare på kvällen... Men här står vi ca 5 timmar senare och har gjort finfina affärer med varandras kort... Herregud.. Tänk om jag hade fått nån annans kort.. näää hua
Ett fantastiskt dygn var det i alla fall... Nu ska jag masa mig upp... Jag återkommer med bilder från kvällen senare.
LOVE!!!!


Inga kommentarer: