torsdag 23 april 2009

Födelsedagar





ESTER

Och grattis till mig också som fick en lillasyster för 7 år sen ;)

Louise
Även min fina vän Louise fyller år idag! 24!
Ja tänk va fort åren går min vän! För sju år sedan idag spelade vi "Fy så skoj" på Biblioteket.. Heeeeeeey macarena:) Saknar dig min fina fina vän men ja ska komma till Göteborg så fort jag hinner!

Anders fyller också år idag! Grattis!!!

Hej Hopp vad många som fyller år idag.. Men det är ju kul! Synd bara att jag inte kan vara med och fira någon av dem på plats.. Jag älskar födelsedagar och kalas.
Men imorgon ska i alla fall Julia ha inflyttningspartaj och det kan man väl räkna somn ett slags kalas?? visst?
Puss och kram!
 

3 kommentarer:

hanaw sa...

världens goaste ester som är lite min lillasyster också!!!!

Fanny sa...

jaaa! Det är hon verkligen!

Lisa sa...

Va kul Fanny! Skönt med "Feel good" blogg! Nu är jag en följare! Kram Lisa