tisdag 28 april 2009



Denna fina solstråle kom på visit idag över dan! Så efter jobbet fick jag träffa na!!! wonderful!! vi drog till fik efter fik i hela tvååååå timmar :) 
Det är bara att njuta av att jag fått träffa henne så mycket den sista tiden! Min älskade älskade vän! Vår andra älskade vän Jonna kom också en sväng och det är härligt att hänga asså!

Idag har jag alltså jobbat då och varit på runda med min kära kollega Kia för att fixa till vår personalkväll på lördag! När jag då nyss kom hem möttes jag av en vinflaska med en liten lapp från min fina kusin Andreas som bott här i två dagar! Gulligt!!!
Nu har jag just betalat räkningar och snart är det desperate! Imorgon kommer Sofie, Sara och Micke till stan.. De två senast nämnda vet jag inte hur mycket jag kommer få träffa, men krama dem tänker jag då i alla fall göra! Fina vänner!!! Soffan min lilla räka kommer däremot icke undan mig, hihi.. nej nej!!! Vi ska hänga jääärnet! Me like!
Varför bilden på mig o soffan e så liten vet ja inte.. 

Jag och min älskade lilla räka på Berggrenska i somras..







Jag och Sarisen min goa kära och fina kompis och älskling! Imorrn kramas vi du!!!







1 kommentar:

hanaw sa...

MIN FINA BÄSTIS!!!!! Klart jag kommer ofta, hur skulle jag annars överleva?!?!???!
PUSSSSSSSSSSSSSSS älskar dig!!