onsdag 23 september 2009

Hanaw

24 SEPTEMBER SKA DET VAAAAAAAAAAA!!! Varför står det 23?



Min älskade bästis Hanaw fyller 24 år idag!!!
Min lilla krulltott är 24 bast nu. Som jag då alltså,haha!
Första gången jag såg henne var när vi båda var tre år gamla och jag gick förbi en lekplats med hela min avdelning på dagis.
Hon satt där i sin rosa overall med svart lockigt hår och åkte på en sån där röd cykel-grej som åker runt runt.
Då sa min ”magister” Kenneth: ”Det där är Hannnnnaaaauuuw,som ska börja på vår avdelning”
Det var så det började. En vänskap starkare än det starkaste järn. En vänskap jag aldrig aldrig skulle klara mig utan.
Hanaw jag älskar dig såååååå!

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis käraste Biggan!


Ps. Jag tycker nog den bästa storyn innehållandes mig och Hanaw (Det finns väl en miljon sådana) är när vi smyger iväg till VIVO när vi är runt fem år, och handlar en varsin rollo-kola och en skinkskiva i charken (Ja, Hanaw åt then a days INGET fläskkött överhuvudtaget)
Vi försökte betala med rabattkuponger och äventyret tog ca 2 timmar.

1 kommentar:

hanaw sa...

ahahahah, jag är mållös älskling!!!!! sitter här i datasalen i bollan och asgarvar, inte ofta det händer!!! älskar dig, du e bäst!!
pussssss