måndag 21 september 2009

Måndagsförvirring

ja idag skulle jag hänga med Lainen och träna på lunchen. Hastigt och lustigt slänger jag ner träningskläder i en påse. Men någon handduk? näe.
Jag köpte en liiiiiiiiiiiiiiiiten handduk där. Mycket liten.
Men hur kan man glömma sånt?
Själva passet gick ju bra , men jag blir så trött på vissa rörelser efter ett tag. Ja, typ när man känner att nu blir det en brygga i låten och då skaaaa man faktiskt byta rörelse. När detta inte sker blir jag så sur , så jag vägrar göra den där gamla rörelsen.
Näe, jag är mer för aerobicspass. Men det var kul att träna med Lainen! Det var det!

puss och hej er måndagsyra tjej

Ps. Jag har hittat min affär på hörnet nu

1 kommentar:

Hugo sa...

Mamma sa att jag hade ny blogg, helt fel bara börjat blogga ingen ;) haha