torsdag 3 september 2009

Slagen hjälte

Stackars Neo fick visa hur trött JAG är just nu:



ja eller slagen och slagen... Men fruktansvärt trött...
Ska duscha men hur orkar man det då? Näe. Jag vilar lite till först.
Imorgon fyller min lillebror E 20 år!
20!!!! Det betyder ju att jag är ännu äldre. Jisses!
Jag kommer ihåg när E skulle komma. Mamma och pappa åkte iväg till BB och jag satt i en korgstol i vår lååååååånga hall med farmor hemma och vinkade av. Det är alltså 20 år sen! JISSES!
Sen kom jag också ihåg när Edde fyllde två år och jag var säker på att han då skulle se helt annorlunda ut på morgonen än på kvällen innan då han fortfarande var ett år. Men när vi kom in och sjöng på morgonen såg han precis likadan ut.
För mig är han ändå alltid liiiiiten.
Kommer alla mina småsyskon alltid va.

Puss och hej er slutkööörda tjej

Inga kommentarer: