söndag 8 november 2009

Min käre far

har jag firat idag. Med god middag med tillhörande efterrätt. Vi var även och kollade på lillasyster i kyrkan som sjöng med sin kör och Fredrik Swahn.(Som by the way är min gamla sångpedagog)
Helgen i Gävle lider mot sitt slut och som vanligt var den uuuurmysig.
Följnade har hänt:
* Bästa teaterdejten (Ja asså en dejt me mina gamla teaterbrudar,Jonna,Anni,Helena,Louise,Sanna och Sophia)
*Utgång på Slick City
*Nattbussåkande (Denna gång till och med rätt buss)
*Häng med mina äldsta småbröder på Waynes
*Fikamys med Annika och Cicci
*Häng med Jonna och Neo
*Lördagsmys med mamma och Hugo
*Brunch med mamma,Edwin och Hugo
*Körtittande i kyrkan med pappa, Carin, Hugo och William
*Kört mycket bil
*Ätit god mat hemma hos pappa & CO
*Lyssnat på Amy Diamond med Ester
*Lekt med iPhones med alla mina syskon som numer alla har en varsin...

Inga kommentarer: