söndag 15 november 2009

Söndag



Japp söndag it is.
Ligger i sängen och slappar för tillfället.
Igår hängde jag med några av mina jobbisar. Himla trevligt. Indisk mat och ett par öl.
Idag har jag och Hanaw hängt i Jonnas soffa...
Vissa dagar har jag ett stort behov att lyssna på "deprimerande" musik. Det gör jag nu. Eller deprimerande är den väl inte. Men liksom lite sorglig. Fast fin liksom.
I natt drömde jag att jag var i Thailand. "Fan va nice" (Kia, Det var ett citat, så jag tänker inte göra några straff-armhävningar för svärordet fan)
Jag var inte i Thailand själv heller. Konstig känsla jag hade när jag vaknade. Jag har i och för sig bara varit i Thailand med en person. Så det kanske inte var så konstigt att jag var där med den personen...Ja i drömmen alltså.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart foto!
(Ja, Nan, jag har koll på dig;))
//Kia

Anonym sa...

Dream on kid...;) Rätt som det är så sitter du på en strand i Thailand med drömprinsen. Ja just ja, jag skulle ju fixa det... Hör av mig imorgon när jag hittat honom.

Kram/J

Josefin sa...

Hahaha, är det sant? Att du såg mig alltså. Konstigt att jag inte såg dig. Förlåt. Var nog väldigt disträ och flummig efter min långa hemresa. Kul att tanten vinkade tillbaks dock... Så slapp det bli pinsamt :) Kram

Anonym sa...

Du kan få följa med oss ner i februari om du vill.

Sigge skulle älska "plastfaster" Fanny
- och vi också förresten (har du även god hand om bäbisar???)

/ Bissen