onsdag 10 mars 2010

Lunarstorm-en underbar svunnen tid

Bilder från Lunarstorm:
Jag i mitt fina mörka "originalhår"
Jag och Josse. Jag har UV-slingor. För att det skulle lysa när jag var på disko. HAHA!

Alltså när jag gick i kanske nian (?) så skaffade alla Lunarstorm.
Lunarstorm var liksom på något sätt ett slags Facebook.
Sedan hade man Lunarstorm i några år.
Nu har jag inte loggat in på kanske fem år så mitt konto är försvunnet.
Men inte Hanaws och inte Ciccis.
Jag blir helt nostalgisk när jag läser.... ÅÅÅ vad jag önskar att mitt konto funnits kvar.

Några gobitar:

Hanaw skriver efter att vi varit på Franska Rivieran,hela tjejgänget:
Resans roligaste1: Bert-Ola, Bert-Oskar, Bert-Åsa, Bert-Fanny mfl..
Resans roligaste2: HOPPA HULLE! (inkl dans)
Resans roligaste3: Fannys solångest och bikini, "jag undrar varför ena skinkan e rödare än den andra alltså!" (ja, fanny...undrar varför, hahahahahah)
Resans roligaste4: HELA JÄVLA RESAN!

Hanaw skriver lite allmänt:
Jag ville bara tacka gud för att jag har vääääärldens bästa bästisar *puss på er*många kramar hanaw

Cicci 8/8-01:
hallo....=) ja nu är det äntligen cityfest *weee* har varit nere på stan med tjejerna och ikväll ska jag ner med fanny och josse (hanaw och jonna är ju på glamrocktåget och rockar...hi hi)

Cicci efter att vi firat Jonnas 15-årsdag:
hejsan !!!jag kom nyss hem (för en timme sen i alla fall) från att h avarit ute och grattat jonna. hon fyllde ju år på nyårs afton.jag, fanny, josse, jonna och hanaw var och åt på churts street salon och sen gick vi på bio, jalla jalla...den var jätte rolig =).appropå nyår så var jag me dom på stan på nyårs afton...puss o kram //cicci













Inga kommentarer: