måndag 12 april 2010

Just nu vill jag vara fem år!

Jag vill vara 5 år gammal, bo på Valbogatan 44 och gå på dagis med Hanaw imorgon.
Jag vill gå hem till farmor efter dagis och äta en skorpa.
Sen gå upp och titta på katten Malen hos Lisa och Dillet.( jag var dock väldigt rädd för den katten)
Sen vill jag öva på att lära mig cykla utan stödhjul.
Pappa och jag kanske filmar lite " dagens visa"
Mamma och jag kan leka affär.
Livet skulle vara så där lekande lätt igen.

Just nu vill jag inte vara 25 år och ligga sömnlös i Solna.
Jag vill inte ha 356677544 tankar i huvudet.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite ledsen nu :,( Du bloggade inte om vår mysfredag och Mallis bilderna :(((((( //Snigel

Anonym sa...

Du Fanny!

It´s all temporary...

Livet ändrar skepnad, och olika stadier verkar mer eller mindre meningslösa och
enbart av ondo. Men efter denna tunnel
kommer du än en gång att se dagsljus, och
sen bär det nerför ett tag igen - tills
nästa uppförsbacke väntar...

Tyvärr ser livet ut så och kommer också
så alltid att vara.
Enda tipset från en något äldre "tänkare"
är att ta tillvaron med så mycket klackspark
som möjligt är, och helt enkelt hoppas att
nästa nerförsbacke är närmare än man för
stunden kan tro...

De´ löser sig vet du.

Kram