måndag 12 april 2010

Man hinner inte blogga om allt

Nä så är det.
Ibland är man ju faktiskt bara i nuet också. Och ibland har man så fullt upp så man liksom inte tar sig tiden. Vissa dagar vill man inte blogga om vad man gjort, utan kanske om vad man känner. Eller så vill man bara inte skriva något den dagen.
Men på begäran kan jag också redogöra vad jag gjorde i fredags...*FLÖRTGUBBE*
Jag hade en mycket mysig fredagkväll i Duvbo tillsammans med Anna-Maria och Sandra.
Vi hade nostalgitripp med hundratals bilder från Mallorca-säsongen 2006. Tänk vad fyra år går fort.
Vi åt god grekisk mat också.
När jag ändå är igång kan jag redogöra torsdagens mysfika i Gamla stan också (Oj , vad jag plötsligt hänger där) med Anni och Lisa.
Idag är jag så hes, så jag tror jag glömde mina stackars stämband i sängen...
Det var ju klantigt.
Om ni undrar så vet jag att jag använder mycket "mys" i min blogg. Men det är la mysigt eller?
Alltså jag bara informerar om att jag vet om det.
Har någon förresten klädnypor att låna ut?, för jag skulle behöva hålla upp mina ögonlock på något sätt.

1 kommentar:

Kia sa...

Jag är inte anonym!
Jag gillar dig! Mycket!
Jag gillar din blogg! Mycket!
Lycka till med kameraköpet! Mycket!