torsdag 10 juni 2010

Att känna sig otillräcklig


Jag känner mig otillräcklig ibland.
T.ex. just nu.
Hur ska man hinna träffa alla man vill träffa? Ibland känns det som tiden, den bara glider förbi.
Och så får jag sån där idiotisk, ja vad ska man kalla det? Prestationsångest kanske. Så här tänker jag då liksom:
Oj, shit pommes frites, nu kanske jag borde dra ihop någon slags avskedspartaj i Stockholm innan jag flyttar.
Men nä jag skulle ha arrangerat det för länge sen.
Men jo jag måste göra något sådant för att hur ska jag annars hinna träffa alla jag vill träffa innan jag flyttar?
Och ååååh, varför har jag inte hunnit träffa den och den än?
Precis sådär ältar jag i huvudet. Då känner jag mig otillräcklig.
Det tycker jag faktiskt är lite jobbigt.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: