måndag 21 juni 2010

Ja just ja! Det var ett bröllop i lördags

Och jag var där.
Eller alltså jag var inte i kyrkan, det överlämnade jag åt min kära faster.
Men jag firade det kungliga bröllopet i Kungsträdgården vid en storbildskärm tillsammans med Hanaw. Vi sjöng psalmer och hade oss. Det var en mycket härlig stämning. Jordgubbar blev vi bjudna på också.
Det tråkiga var att vi inte såg något av kortesen. Nä är man 155 respektive 160 cm långa ska det alltid va så J:A svårt att se saker.
Så vi såg en häst.
Efter detta var det så avspärrat så vi inte kom någonstans.
När vi väl kom någonstans antog vi att det var försent att hinna ta sig någon annanstans för att se prinsessan och prinsen.
Så vi gick och fikade med Linda, Rawand och Alina.
Sedan visade det sig att vi visst hade hunnit vinka vid slottet. Det var ju typiskt.
Jag är ännu bitter över detta misstag.
Men det blev en bra kväll också med mat på Fridays med stora gänget.
Och vad fiiiiiina dom är det där brudparet.
/Hon som också kommer från Gästrikland

2 kommentarer:

Sus sa...

Ni skulle varit i Ockelbo istället =)
Vi pööös över av stolthet!

Hanaw sa...

JAHA! jag trodde Danne kom från Dalarna!!!