tisdag 15 juni 2010

Life of Bellman

Ikväll ska jag pausa från alla flyttbestyr och ta mig till Ulriksdals slott och se musikalen "Life of Bellman"
Hoppas det inte regnar. Det vill jag inte vara med om.
Jag har en regnponcho i alla fall, den tar jag med.

Igår blev jag och min nyfunna LA-vän Rebecca, lurade på en lägenhet i änglarnas stad.
Ja, det var liksom en bluff. Tur att man kom påt.Kul och komma dit jetlaggad och härlig och upptäcka att lägenheten inte finns.
Jag skulle börja gråta då, ja det skulle jag.
Sen blir jag lite bestört också att det finns såna människor, som bara luras.
Det tycker jag är lite obehagligt.
Som tur är har min låtsasmammas kusin bott i LA i massor av år och kunde hjälpa till och läsa lite konstiga mail.
Nä nu har jag ätit upp min lunch och ska fortsätta jobba.
So long, långkalsong! (Undra om jag ska ha långkalsonger på mig ikväll? Kanske. )

Inga kommentarer: