lördag 7 augusti 2010

30 minuter....

Så lång tid är det kvar tills jag åker.
Skitkrångligt med bagaget.
Hade 5 kg övervikt.
Skulle kosta 1500.
Då sa hon som satt i disken att om jag istället hade en till väska med upp till 20 kg i skulle jag få betala 500.
Eeeeh okej!
Så jag fick ta och packa om saker till mun weekendbag som jag hade som handbagage och checka in den också.
Då hade jag ingen väska att ha som handbagage. Då fick jag köpa en väska.
Jisses vilket krångel.
Håll nu en tumme för att väskan håller och att inte dragkedjan spricker...
Igår hade jag världens avskedskommite ( shit, stavning?) hemma hos mig!
Älskar er alla, tack för att ni kom!
Skriver när jag är framme!
Puuuuussss



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

oj vad struligt men ha en trevlig resa!