måndag 30 augusti 2010

Lyxen i LA

Or not.
Har precis ätit korv och makaroner.
Imorgon drar skolan igång på riktigt.
Vi var ju i alla fall på sightseen igår.
Det var dåligt! Väldigt dåligt. Bussen gick sönder och vi fick vänta i två timmar o.s.v.
Fast vi garvade en del. Och vi åt på Hardrock Café på Hollywood Boulevard och det var jättegott och mysigt.
Ska lägga upp lite bilder här sen så ni får en liten inblick i min vardag.
Jag är faktiskt lite worried (japp nu har svengelskan börjat) över det där i min tå.
Det kan ju vara en glasbit. Eller så är det en sticka.
Det gör i alla fall ont när man går på det.
Och det finns nog inte en chans att jag får ut det, så länge som jag har gått och tryckt in vad det nu är.
Och jag blir ju dizzy (told you) av att bara röra vid tån nu eftersom jag vet att det är något där.
Skalman, ja alltså Rebecca, har konstaterat att det är något där men så fort hon ska trycka blir jag yr.
Oh well, jag gillar läget just nu i alla fall så får vi väl se vad som händer.

Goodbye äppelpaj!
(Det uttrycket har jag fått från min kära Kia, which I miss)


2 kommentarer:

Sus sa...

Kanske idé att ta ut det där vad det nu är?

Tell us when we have to make comments in english uh?
Ja, när du glömt svenskan helt.

Kia sa...

I miss you too, Nanny Noo!
Hejsvejs lingonfejs