torsdag 19 augusti 2010

Ikeadagen

Med stort I.
I tio timmar traskade vi runt i ett litet Sverige.






Hihi, det här blev kul.
Glass och godis. 6 pack.



Jag åt köttbullar till både lunch och middag.



Mycket grejer






Jag blev skittrött



Hemma på golvet igen.






Ja alltså om någon undrade om jag redan skulle flytta ihop med Jake, så är det inte så.
Nä jag ska flytta ihop med Rebecca.
Linda och Mai ska bo i samma hus.
Vår hyresvärd är skådis.
Och jätterolig.
Vi har pool också.
Bor man i LA så gör man.
Har inget internet hemma än. Vi ska beställa idag.
Puss sålänge

3 kommentarer:

Kia sa...

Ha ha haa!
Fanny! Glass! Godis! OCH sexpack!!!

Och så gör du ögat! Eller jag kanske ska kalla det oögat. Det har man ju sett några gånger. Eller jag kanske ska kalla det inte sett.
Saaaaaaaknar dig!!!!!
Bra att du har en lampa.
Var är allt rosa?????

Hugo sa...

Men hallÅ? Lägenheten ser ju skitsnitsig ut! Ascoolt syster!!

Men du får ta en bild genom fönstret så man ser utsikten.
Hoppas den är ful. Annars kommer ja gå under av avundsjuka...
Puss på dig syster!

Sus sa...

Ser ju jättefint ut! Vilket äventyr. Hur länge blir ni där?