söndag 7 juni 2009

Bio

Jag har varit på bio tillsammans med Julia, Bella och Linnéa.. hahahahhahahahahhahahahhaha... komiskt. Men vi skrattade mest åt publiken i salongen...Vi såg "Flickvänner från förr".. Ja, ni kanske inte missar så mycket om ni inte ser den om jag säger så.
Det ska vara sommar nu men jag tycker det är för kallt för att vara sommar. Jag vill kunna hoppa runt i mina sommarklänningar UTAN att frysa. Jag hoppar runt i mina sommarklänningar nu också men jag fryser desto mer..
Idag snackade jag med min gamla vän Johnny ( Även kallad Tuffy) och jag fick mig en funderare om ett par sandviksbor.. ja, man slutar aldrig förvånas.
Nu ska jag fixa och trixa lite här. 
Puss och hej från er pyjamastjej

1 kommentar:

Sara sa...

HAHAHHAHAHA, DU ÄR ROLIG DU


ÄLSKAR DIG KOMPIIIS

PÖSS