onsdag 17 juni 2009

Till fjärran land ska du faaaaaaaaara

När du kommer hem min vän, ska jag bjuda på en massa luncher!

Ja Hanaw sitter om en halvtimme på flyget till Kurdistan... Jag ska faktiskt följa med någon gång. Japp det ska jag. Dock inte om en halvtimme. Nä om en halvtimme äter jag antagligen.
Har precis varit och tränat ( ja , jag vet.. jag ligger i)
Min nya mobil skulle kommit igår. Ja traskade in på tre-butiken och undrade var den var.. Då slog hon i datorn..."Joooooo den har kommit, den ligger på Konsum Nian" eeeeeeeehhh jaha. Det är så att Konsum Nian ligger i Gävle. Jag blev lovad ca 348 ggr att den skulle komma till Stockholm. Men näääää den hamnade fel. Jaha ja. Den kommer om en vecka.

Jag skulle packat igår men Desperate va så långt igår så jag hann inte. Ska göra det nu. Imorgon måste här fixas med massa samtal till försäkringsbolag m.m. Man ska ju flytta!

Om ni förresten någon gång åker till Solna Centrum och tänker köpa silverkulor i en automat, så vill jag informera att det INTE är tuggummi, utan godiskulor med colasmak.. japp!

Hej svejs!

Inga kommentarer: