fredag 5 juni 2009

Freitag

Har precis kramat mamma på centralen! Så himla mysigt att krama mamma! 
Nu sitter jag här och klurar (efter att ha hittat ett par sprillans nya sommarbralls i garderoben som jag glömt bort )på om jag ska hänga på gänget på en öl.. Men nej jag tror jag tar och äter lite vattenmelon och softar i soffan ikväll.. var riktigt längesen..
Men man vet aldrig med mig... 
Imorgon är det Sveriges nationaldag och det ska vi fira på jobbet. Sen ska jag och Chefen gå på fotbollsmatch.. Sverige-Danmark. Kul!
Hoppas er fredag är mys... Jag måste säga att det är såna här fredagar som man märker av att man är singel, ja man ska liksom äta vattenmelon själv en fredag?? hahahahhaha. Jag tycker det är skitskönt!
Puss och hej från er mysfredagstjej

Ps. jag vill tillägga att jag har lite ont i hjärtat för min allra bästaste finaste Hanaw ska åka till Kurdistan och jag kommer inte träffa henne på såååååå länge... ååååå! Ds.

Inga kommentarer: