söndag 14 juni 2009

Nu ska man fixa allt själv.

Ja det ska man. Ingen annan att luta sig mot i beslut och så vidare. Men jag är en indipendent woman. Så att kirra flytt från en lägenhet och sen en till flytt från en annan lägenhet men inte till någon annan lägenhet (ja jag vet det där lär krångligt) ska man väl klara galant trots att jag gör det själv denna gång. Eller själv och själv. Jag har ju världens bästa familj och vänner som ställer upp och hjälper mig såklart. Men just allt praktiskt tänkande runtomkring. Dom står jag för. Alldeles själv. japp. Nä slut babblande från min sida. Ska sova. 
Puss hej 

3 kommentarer:

hanaw sa...

Du klarar allt du min superwoman!!!!!

Micke sa...

Fanny säg till om du behöver flytthjälp :)
Och och sara ställer upp vi ;)
kram

ankan sa...

vi kommer o hjälper dig!!!
sks bli så mysigt att träffas!

puss puss älskling