onsdag 5 maj 2010

Att flänga kan göra att du hamnar i sänga

Mä guuuu va bra rim!
Jo idag har jag flängt som om det inte fanns någon morgondag (Cicci, jag lånar ditt uttryck)

Allt började i Solna i morse.
Från Solna station for jag till Märsta station med pendeltåg.
Från Märsta åkte jag tillbaka till Solna station. Från Solna station tog jag en buss till Sundbyberg.
Från Sundbyberg tog jag en buss till Odenplan för att byta till tunnelbanans gröna linje mot Medborgarplatsen.
Från Medborgarplatsen tog jag tunnelbanan till T-centralen för att byta till blå linje och åka till Sundbyberg igen.
Från Sundbyberg åkte jag tunnelbana till Solna centrum.
Från Solna Centrum tog jag en buss hem till Dalvägen.
Alltså jag åkte inte oavbrutet, utan jag hade ärenden på alla ställen.
Jag orkade inte dansa sen.
Tänkte bara om ni undrade.

2 kommentarer:

Sus sa...

På ett av ställena var du nära mig =)

Anders Jacobsson sa...

Från mitt hus lite nordväst om centrum tar det mig tio minuter att komma in till city...i Örebro ;)