fredag 24 september 2010

Hanaw



Idag fyller hon år.
Min lilla bästis.
Tänk att jag inte är hemma.
Men jag offrade mig. Kom just hem från Hollywoods glada uteliv där jag firat henne i hennes frånvaro.
Så vad ska jag säga. Min älskade vän fyller 25 år idag.
Jag har i ungefär en månad klurat på vad jag skulle skriva när det blev den 24 september.
Jag har haft många ideér.
Men jag tror hon vet det jag vill säga.
Att jag älskar na! Och tack för att hon funnits i mitt liv i 22 år (!!!!!) och för att hon kommer finnas där hela mitt liv.
Så här såg hon ut när jag lärde känna henne:
Och såhär ser hon ut nu:

Min Hanaw. För alltid, förevigt!
Klang min vackra bjällra. All my life. Fy fan vad äckligt. Vad lång du blivit Håkan. D skalu veta Hanaw d skalu veta, jag är best och du är friends.
Jag saknar dig och önskar du var i LA så jag kunde fira med dig på plats.
(Folk undrade ju vad fasen jag höll på med när jag sjöng Happy Birthday, jag sa att min kompis fyller år. Då frågade dom vart är din kompis, då sa jag att du var i Sverige men att du kunde höra mig)
PUSS!






2 kommentarer:

fru Klang sa...

åååå!! det var den vackraste födesledagsförklaringen jag nånsin fått i hela mitt liiiiv!! sitter här på jobbet med tårar i ögonen!!! önskar du kunde vara hääär!! men snart så!!! ÄLSKAR DIG!!! P.s vilka stora händer jag hade förr!

Lisa sa...

ÅÅÅÅH! Gulliga ni.