söndag 12 september 2010

Inställd doktor, Justin Timberlake och inflyttningsfest



Men hej alla fina!
Gårdagen var minst sagt hektisk.
Först fick jag en ny tid hos doktorn igår. Då var jag tvungen att gå tidigare från teatern, men jag tänkte att jaaaaa vad skönt att få bort skiten ur tån innan helgen.
Gick tidigare med stränga order om intyg från läkare.
Kom dit. Sitter och väntar.
Kommer en sköterska och säger att min doktorn är in surgery och inte kommer vara klar på två timmar. Så jag fick boka om min tid till tisdag.
Då drog jag, Linda, Mai och Skalman ner til Third street i Santa Monica och strosade.
Och tittade på Justin Timberlake som var någon typ av konferencier för en modeshow på varuhuset Nordström.


Sen var det bara att skynda hem för att svida om och åka på inflyttningsfest hos Malin som jag har voiceklass med och hennes roomie Alexandra.
En mycket trevlig kväll blev det, med väldigt mycket nytt folk. Vilket är sååå kul!




Inga kommentarer: