torsdag 23 september 2010

Late in Hollywood

Efter mitt musikalrep idag stack jag och Jessica till Hollywood för att hitta pjäsen vi ska spela vår dialog ur.
Vi kom 13 minuter försent. De stängde 18.00.
Jag kom sedan hem till ett mindre trevligt kuvert i brevlådan. En räkning på 404 dollar för läkarbesök. Och så stod det att detta var den första av åtta räkningar som skulle komma.
Ja men jag har försäkring HALLÅ! Vad gör denna räkning i min brevlåda.
Jag blir skitnervös och börja tänka om jag gjorde alla saker man måste för att försäkringen ska täcka.
Dvs. fråga alla som pratar med en om de ingår i ens försäkring. Om jag har gått till rätt sjukhus os.v. os.v.
Detta är alltså genom skolans försäkring.
Jag antar och hoppas att om det blir krångel med detta att jag i så fall kan använda mitt svenska försäkringsbolag.
Orkar bara inte krångla med sånt här.

2 kommentarer:

Sus sa...

Men hjälp! Hoppas verkligen det är fel. Be dina kära här hemma att kolla upp det. Annars får Kia betala tycker jag.
Eller hur Kia? :0)

Hanaw sa...

Mää guu!! vilket jäla joll!!! hoppas dom gjort fel!!!