måndag 27 september 2010

Sleepless in Los Angeles


Rackarns!
Jag vill sova. Klockan är för mycket!
Just nu är det lite " när man är liten och trött-varning"
Imorgon blir det i alla fall rep rep rep med Julia inför vår duett på musikalen.
Vi ska sjunga " What is this feeling" från Wicked.
Förövrigt kan jag berätta att jag bränt ett knäveck.
Ja ett. I solen.
Var ute med Linda på en kvällspromenad förut och jisses, det var 30 grader ute. Alltså det var inte då jag brände knävecket. Nej nej, då var det ingen sol uppe.
Jag klagar inte!
Fast just nu skulle en fläkt sitta fint. Det är liksom ganska varmt i mitt rum.
Eller egentligen har jag en fläkt på väggen.
Fast när jag sätter på den kommer det bara varm luft och röklukt.
Klart slut sömnlös strut!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: