lördag 30 oktober 2010

efter en lång och härlig dag ska jag nu sova!

Nu är det natt.
Denna dagen ett liv, som farbror Melker skulle sagt...
Den började med teaterperformance som gick helt okej. Jag och Lindis firade detta med en trevlig lunch och en sväng till down town LA... Hej kollektivtrafik Los Angeles liksom. Men det var mysigt och liksom ingen stress.
När jag sedan kom hem , kom Jocke förbi.
Han har bil i helgen så vi for ut på en sväng. Och jag fick köra lite bil. NICE!
Vi hämtade upp Mia och cruisade lite längs Sunset Boulevard i Hollywood. Sen tog vi en liten sightseen och tittade på grindarna utanför det hus Michael Jackson bodde sin sista tid i livet. Playboy mansion-portarna likaså. Sen såg vi "Fresh Prince in Belair- huset"
Sen åkte jag hem till min lilla Ebba och mös!
Nu är klockan jättesent och nu måste jag faktiskt sova för imorgon förstår ni ska vi fira Halloweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Och det kan jag berätta att det är inget litet ståhej här då.
Nä. NU är det trick or treat som gäller.

Inga kommentarer: