söndag 10 oktober 2010

Hollywoodhelg



Vilken Hollywoodhelg det har varit.
I fredags var jag, Ebba, Emma, Frida och Elin på Las Palmas.
Kul! JAg battlade med en väldigt stor snubbe som tyckte han var asgrym på robotdans.
Jag tror jag vann?
Eller vad tror du Ebba??
I fredags... Jag snodde bilderna av Ebba som i sin tur tog dom av Emma. HAHA!

Innan Las Palmas hade jag och Linda tacokväll med Vännertittande.

Igår var det typ värsta lyxdagen.
Började med sovmorgon. Sedan blev det häng vid poolen för att gå vidare till frissan.
Och sen blev det häng hos Mia och Natalia med Linda, Rozalin och Carro innan vi åkte till My studio.
Nu ska jag strax åka till Target.
Life is fun!

2 kommentarer:

Kia sa...

Vad du e gullig som följer din egen blogg!!
Men du, en massa namn.......kan du inte liksom ta porträtt foton och sätta namn under. Gärna personbeskrivning också. Skostorlek och barndomstrauman. Nej, jag skojar. Men du har ju så många kompisar överallt i världen. Krampårey du fina chey

Ebba sa...

fanny!! Du vann helt klart dansen! hahaha you go woman!