tisdag 9 november 2010

Sluta stressa upp dig Fanny!


Asså jag är expert på att stressa upp mig.
Jag vill också lösa allt problematiskt på studs.
Som nu.
Jag kom hem 19.15 från skolan , totally exhausted. Då ligger ett sånt där fint(ironi) kuvert med sjukhusräkning på köksbordet.
Det står att jag ska betala min räkning senast 15 dagar efter att brevet har skrivits. Annars blir detdrastiska åtgärder
Bra att det skrevs den 24 oktober och jag har en dag på mig. Plus att det inte är jag som ska betala detta utan mitt försäkringsbolag.
Ja och då stressar jag upp mig jättemycket. Lagar min mat jättefort och kastar sen i mig den.
Vad blir bättre av det?
Nu är det kväll. Jag kan inte ringa dit ikväll ändå utan jag måste faktiskt vänta till imorgon när det är öppet.
Men jag tycker detta är jobbigt.
Jobbigt att behöva lägga energi på.
Men jag försöker tänka att det ger mig erfarenhet. Eller nåt.

Men jag blir faktiskt less.


1 kommentar:

Familjen Winroth sa...

you gotta fight for your right to.... not pay

/ jennie