torsdag 25 november 2010

Snor snor snor...

Jisses. Är totalt inbakad. Och jag har väldigt ont i skallen!
Idag när jag skulle sjunga "21 guns" blev det: "obe twebyobe gubs"
Sen åkte jag till Beverly Hills för att repa för min scen till actingen...
Världens sötaste busschaufför åkte jag dit med.
Jag :" Excause me sir, can you please announce when we come to Beverly Drive?"
Chaufför : " Yes I will my dear"
Jag " Thank you!"
Chaufför :" Do you have a cold?"
Jag : " Yes"
Chaufför : "Ok, young girl then you listen to me, drink chicken soup with garlic"
Jag : " eh, ok!"
Chaufför: "Are you from Sweden?"
Jag :" Yes"
Chaufför "I wanna move to Sweden"
Sen pratade han om hur jag snabbast möjliga skulle bli frisk.
När jag sedan hoppade av bussen skrek han:
"I hope you feel better soon swedish girl!"
Hela Bevvan hörde detta. Brandon också. Och Dylan.

2 kommentarer:

Hanaw sa...

Men dra mig baklänges!!! den dan en busschaufför säger så i sverige ska jag kyssa marken! så att lassgård å nordman ser det!!

Lisa sa...

Fantastiskt! I Sverige hade man inte fått åka med pga rädlsa för smittta. Krya på dej!