torsdag 1 oktober 2009

Hårdrock

Ja, jag har nog aldrig aldrig lyssnat på hårdrock.
Fram tills igår.
Som jag tidigare nämnt är min gamla kamrat Kristoffer i stan. Så igår gick jag, Kristoffer, hans lillasyster Filippa, Jonna och Angelika ut och åt.
Efter detta ville Koffe absoluuuut gå till stället "debaser".
Okidok.
Jonna, drog en lättad suck när vi kom innanför dörrarna: " vilken tur att jag bytte om från kavajen till skinnjacka."
Denna kväll var det nämligen massa hårdrocksband som spelade. Coolt på nåt sätt tycker jag.
Men det borde ju göra så jädrans ont i stämbanden av att skrika sådär som dom gör??
Jag har några killar på mitt jobb som sysslar med hårdrock . Jag måste fråga dom hur ont det gör.


Javisst! det va ju rock n´roll! ( En jag känner säger rock o roll. Det tycker jag är roligt. Hanaw tycker också det är kul)

Inga kommentarer: