söndag 4 oktober 2009

Jag är en väldigt sysselsatt person

Ja visst är jag det! Och jag älskart!
Igår var det alltså först lite shopping med Lainen. Sedan blev det middag med Anni,Lisa och Sofie och lite "hemma-på-Malmen"-mys.( Varför jag skriver hemma på Malmen är för att jag i ett helt års tid bodde där när jag spelade Tjorven)
Sedan bar det av till Café Opera och Emilia De Poret, min kära kusin, som uppträdde. Hon är en helt fantastisk artist och jag är stolt över att hon är min kusin!
Idag har jag bruncherat med Rosanna och Julia och sen tagit en donkensväng med Anni.
Sen var det alltså dags för att se världens bästa hockeylag som hade bortamatch i Stockholm idag. Det slutade 4-4 och vi var ganska nöjda med det. Jag och Jonna mötte även vår gamla idrottslärare från högstadiet. Britt. Så himla kul!
Sen for jag hem till Julia där Rosanna var och vi gick och hämtade lite mat på Vapiano.
Efter några sockerchocker av godis kom vi på att vi kanske ändå skulle ta oss ut i regnslasket.
Min kusin Eriks band spelade nämligen på en pub ikväll. Javisst! Jag hade därmot typ mjukiskläder på mig men lånade snabbt ihop lite grann från Jullan.
På plats mötte vi Karin,Jonna och även kusin Per. Kul som sjutton.
Jag och Rosanna dansade som vi inte gjort sen vi var i Spanien som 14-åringar..
Nu är jag hemma och ska sova mycket.
Puss och hej er aktiva tjej

1 kommentar:

Suzan sa...

Misstänker att du sov gott inatt efter den händelserika dag! =)