söndag 25 oktober 2009

Supermysig helg

Ja! Min helg har varit så himla mysig! Jag hade lite konstiga känslor innan jag for söderut men oj va bra allt har känts. Typ bästa helgen i Falköping ever och det säger ju inte lite:)
umgåtts med fina goa Lena har jag hunnit med också. Och träffa mina vänner Jens och Mikaela,och deras Milton och Lova.
Igår kom Onen och Lina förbi Emil också och det var också himla kul!
. Puss och hej er glada tjej!

Sångstund


Fina Jennie


Sigge tog kort på mig och My


Lekt med många dinosaurier har vi gjort

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjl1JISgeBySRqjneths_9Tzq1Sfe9DYL7lmysueXstgHMSg1r3C2yMdH6QvRrWL8MZWAXaC-ytxo1T_zj5RFcXZY3yilK1_8SXZiGbS_bXjGZ6zrTRAajKUq3OFByDskoRTnJgKrvZSXI/s1600-h/IMG_4604.jpg">
Fina goa Inga och Sigge


"plastfaster",Sigge och My


Inge trångt alls i bilen.


Underbara Lena


Coola Milton


Lova,Mikaela och Jens



Fina kompisar! Onen och Emil

Inga kommentarer: