fredag 23 oktober 2009

Kära återseenden

Ja, det är lite av vad jag sysslar med just nu.
Jag träffar människor som funnits i mitt liv i många år men som jag nu inte träffat på länge.
Först ut var Bissen, Jennie , Sigge och My. Och vad häääärligt det var att träffa dom. Fina fina vänner. Bissen är min ex-svåger och Jennie min ex-svägerska. ( ja eller vad man nu kallar det) Nu är dom ju inte bara det utan mina vänner också.
Sigge har förklarat för sin kusin, att jag faktiskt är hans plastfaster..Så som sagt det är jag nu alltså till Sigge och My. Men jag kallar det nog för bonusfaster.
Tack för det urmysiga besöket hos er! Det kändes bara liksom skitbra!
Kolla förresten in deras blogg:
http://www.familjenwinroth.blogspot.com/
Har också träffat älskade Inga och Sigge (Stor-Sigge) och ätit mycket som vanligt hemma hos dom.
Nu är jag hemma hos Lena och ska sussa alldeles snart!
På återseende!
Puss och hej er extjej... (hahahahhahahahhaha)

4 kommentarer:

Anonym sa...

.......welcome home!
dad

Anonym sa...

....and get on going! Love ya´

Anni sa...

Hoppas du har en toppenhelg! Men jag vill att du kommer hem nu för jag saknar dig! :D

Anonym sa...

Tack söta fina Fanny för ett toppentrevligt besök. Sigge längtar redan efter dig (vi med såklart). Mycket mysig liten lya du skaffat dig i storsta´n. Tackar och bockar för lånet. Ha det så gott min vän.
Kram/Jennie