lördag 5 december 2009

5 december

För exakt ett år sen mådde jag inte alls bra. Känslan jag hade var rätt panikartad faktiskt.
På en kvart gick jag från förlovad sambo till singeltjej!
Tänk om jag vetat då, hur bra allt skulle kännas exakt ett år senare. För det gör det ju!
Jag firar idag ett år som singel! Ni kan gratta mig i kommentarsfältet;)
Nu sitter jag och mina brudar i stugan och myser! Vi är möra, det kan jag lova!
Fast inga julklappar vart köpta dock. Men 15 per strumpor bland annat.
Puss och hej er singeltjej ( tre andra singeltjejer hälsar också)

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS FINASTE FANNY! DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD! vilken förändring från när jag såg dej på mallis förra året! saknar dig! Stor kramis Magda

Isa sa...

Du är bäst, utan protest! Grattis! Puss!

hanaw sa...

GRATTIS BÄSTIIIS! Vi ses snart <3 PUSS

Anonym sa...

Jag tänker inte gratulera, men säga att den dagen förlorade jag en fin svägerska och vann en fin vän. Lite tudelat, men bra ändå. Det finns alltid plats för dig i vår familj Fannsan.
Kram på dig

Jennie

ankan sa...

Grattis gumman!! ja vilket år! vilken förändring!vill baka pepparkakor med dig i år också!!
puss!

Anonym sa...

Fanny min älskade extradotter.. som lyser upp vilket mörkt rum som helst med din närvaro.!!
Finns inget som ska få dra ner dig.. så det så!
Är så glad att du mår bra för det ska du göra!!
kram från extrismamma Inger