måndag 21 december 2009

Världens bästa Annika!


Min fina fina vän Annika fyller år idag!!!
För ett år sen idag satt vi och drack té i min soffa och firade rätt lågmält. I och för sig firade vi ju sen på Helt enkelt kom jag på.
Ankan är en av dom bästa och oj vad jag saknar henne när jag bor i en annan stad.
Allt blåbärste och alla scones. Hinner vi med nåt sånt mys i jul kanske??
Jag måste även tillägga att förra året vid den här tiden så var det dags för att köpa julgran.
Jag kände mig rätt negativt inställd till att orka fixa allt julpyssel förra året. Det var liksom andra saker som tog upp min energi. Men Ankan tog mig under armen och gick till granförsäljaren och sedan med granen hem under den andra armen. Jag vet inte hur mycket jul jag hade haft förra året utan A faktiskt. ME LOVE YOU!

Oj vad många jag har som fyller år hela tiden. Och jag kan informera att det inte är slut än.
Borde packa nu. Ska ju till Gävlet. Men jag är såååååååååååååååååååå tröööööööööööööööött.
Igår hängde i alla fall jag,Soffan och Anni på Grill. I like. (Fråga mig inte varför jag kör små
engelska inlägg i texten, det liksom bara händer)
Nu matlagning.


Inga kommentarer: