söndag 20 december 2009

Grattis älskade Jonna!


Idag fyller denna dam hela 24 år! (Ja alltså inte jag, utan hon till vänster)
Min fina vän, jag hoppas du har en toppendag, trots att jag inte kan vara med och fira dig.
Detta måste vara den första födelsedag jag inte firar med dig på kanske fem år eller nåt!
ojojoj. Inte bra. Vi tar ikapp det över jul. I love you very much min gamla toka.
Grattis kära Gun/Bettan,från Solbritt/Maggan.
"Jag tänker hoppa nerför Eiffeltornet om du lämnar mig"And remember:"He´s a man"

Snart ska jag in till stan och ha söndagsmys med Anni och Sofie.
Igår vart det O-baren och partaj. Me like.
Har just slagit in julisar och städat. Känns ju bra när det är gjort liksom.
Puss hej!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jaa, vad säger man? Här hemma får vi heta Liselotte och Roger....