tisdag 29 december 2009

Okej lite bloggning får det allt bli...Isabelle fyller ju år och allt.


Japp, min bästa Isabelle, fyller ju år idag!
Fina fina Isa! Hoppas din födelsedag är alldeles underbar där uppe i norr!
Så leker vi när båda är tillbaka i Stockholm.
Så de senaste dagarna har sett ut så här:
Juldagskvällen var underbart rolig! Med alla gamla vänner kan det bara bli så bra!

Annandagen betydde sovmorgon och lite mellandagsrea.

Söndagen bestod av trötthet...Men också av mys med Jonna,Neo,Lisa och Ossi

Igår,måndag hade jag julklappsbyte med Helena och Loisan .
Sedan hade vi jul hos pappa... Sååååååå mysigt!

Idag,tisdag, vaknade jag mycket tidigt av att 7-åriga fröken söt(lillasyster) kröp ner i sängen och mös. Alltså en mycket bra början på min dag.
Sen fikade jag med Annika.
Middag idag åt jag på Helt Enkelt med Josse,Jonna och Hanaw! Mums! Fasen i brasen vad jag gillar att äta där med mina brudar. Sen mös vi hos familjen Rashid/Tahir och vi hann även svänga förbi mina kära extrisar Söderblom/Danielsson på vägen hem.

Nu sitter jag i soffan igen. Skönt vettu!

1 kommentar:

Isa sa...

Sötaste Fanny! Tack! Du är fin! Puss!