onsdag 20 januari 2010

Ananas bäddar in glas i magsäcken...

Ringde sjukvårdsrådgivningen...
Dom sa att jag skulle skynda mig äta ananas eller sparris. Gick till Konsum. Fick bli ananas. Ska äta det i en vecka. Om jag får ont i magen ska jag åka till doktorn.
Just my luck! Rätt typiskt mig faktiskt. Äter jag inte glas brukar jag ramla ner för trappor och knäcka kotor, ramla av en stol så axeln hoppar ur led, fastna med fingret i en bankomat så fingertoppen lossnar, krocka med Koffe under en rockshow så lillfingret hoppar ur led o.s.v.
So what can i say? Thats me.
But i know you love me anyway:)






Ananas



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad synd att inte Sigge är där, han älskar att dricka saften ur ananaskonservburken =)
Det ordnar sig nog ska du se, kan My bajsa ut en lastbil i cement så kan du oxå (lite taggigare bara).

Ha det gott min fina vän.
Kram Jennie