söndag 31 januari 2010

Lördagsnatt i Solna...

Sitter i soffan. Med mitt duntäcke som enda sällskap. Eller ja, om man räknar sitt duntäcke som sällskap, kan man ju lika gärna räkna sitt bord som sällskap. Eller sitt colaglas. Eller sina ljus. Ja, ni fattar. I så fall har jag sällskap av rätt mycket...
Mest har jag sällskap av mig själv. Det gillar jag.
Igår hade jag alltså fredagsdate med Sofie,Lisa och Anni.
Idag date med mamma och Eva, Vapianodate med Andreas,Sandra och Julia. Innan detta var jag också förbi Jonna och dejtade henne och Ullis.
Sen hade jag och Julia shoppingdejt på Ica Maxi.
Mycket dejter blir det.
Och bara med fantastiska människor.
Om någon vill dejta någon av dessa människor mer "seriöst" kommer nedan en presentation av de av dessa som är available:
* SOFIE- Världens sötaste lilla räka. Otroligt hjärtlig och varm. Skitbra på cirkus också.
* LISA- En skitsnygg brutta i sina bästa år med en skitsöt hund. En fantastisk vän!
* ANDREAS- Tjejer, ta chansen! Här har ni en snygging som är både charmig,rolig och sjukt bra på att showa.
*SANDRA-Min egen smällkaramell. Finaste Pippi Långstrump är en helt galen tjej med hjärtat på rätta stället. Man kan ALDRIG ha tråkigt med Sandy Dee...
*JULIA- I mitt tycke världens bästa arkitekt med den där rätta känslan för hur man är en bra vän och människa. Hennes bil är också NÄSTAN lika söt som henne själv. Sen att hon tror att man uttalar dödskalle som DÖDskalle , kan man nog öva bort. Ett kap!
*JONNA-I mitt tycke världens bästa mäklare. Finaste håret någon någonsin kan ha. Och de charmigaste smilegroparna. Ett hjärta av guld och en av de mest gästvänliga människor jag känner.

Så om någon är intresserad av någon av dessa guldklimpar, kan ni ju skicka ett mail för en dejt...
De övriga (mamma,Eva,Anni och Ullis) är tyvärr redan upptagna.
Annars hade ni haft chansen att dejta dessa fantastiska människor också...(Lyllos A,P,G & N som har fångat dom)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Fanny... Nu tror jag du glömde nån!!!

DIG själv!

Du är väl available???

Och för närmare presentation så tycker jag att man kan läsa denna blogg. Eller...
Så läser man följande inlägg på en annan blogg:

http://familjenwinroth.blogspot.com/2009/10/plastfastrar-och-kiss.html

Kram och all lycka till den som kammar hem vinstpotten!

/ Familjen Winroth