onsdag 15 december 2010

Det gick bra att sjunga italienska sången!


Wiho!
Jag filmade och tänkte först att jag skulle lägga upp den.
Men asså halli hallå, jag ser helt knasig ut.
Så nä.
Men några bilder kan ni allt få.

Jag och sångfröken och operasångerskan Janelle

Aaron och vår pianist Ron

Jag måste säga att det var sorgligt att det var den sista lektionen på sången.
Vi har ju haft vårt lilla corner som vi kallat swedish corner.
Fast det bara varit jag och Ina som inte varit amerikaner. Åh, jag kommer verkligen sakna att åka och träffa denna härliga klass på tisdagar och torsdagar...




1 kommentar:

Kia sa...

LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
LÄGG UPP SÅNGEN
Snälla?